PDA

Покажи пълната версия : Моля помогнете за "Императрица Сиси"



mishellla
08.12.2013, 01:27
Здравейте гобленари!
Наскоро си купих гоблена "Императрица Сиси" и днес мислех да го започна, но когато отворих пакета се оказа, че вътре има само разпечатка на схема, без никаква легенда и обяснения, или по-точно тази част с легендата не е разпечатана, понеже на единия от листовете най-отдолу се вижда начало от легендата. :( Отвън на опаковката пише само 1:1 и нищо повече. Днес се опитах да намеря из нета някаква легенда или обяснение относно начина на изработване, и изчетох много за този гоблен, но така и успях да намеря това което търсех. :no: Аз съм съвсем начинаеща в това изкуство, това ми е едва втория гоблен :) затова най-искрено ви моля да ми помогнете. С какъв бод се шие, на колко ката трябва да ми е конеца, има ли някакви особености при изработката му, видях, че сред конците има и метален. :confused: Ако някой има някаква легенда моля да ми я изпрати. Ще съм ви изключително благодарна за помощта :idea:

toni68
08.12.2013, 10:10
На коя фирма е комплектовката? И не се ли шие 1:4, а детайлите лице и ръце 1:1? Снимай схемата и опаковката .

irina48
08.12.2013, 11:04
Аз имам избродирана "Сиси" но е 1:4,а лицето и ръцете 1:1.Металния конец е за роклята и за косата.Това е доста труден гоблен - аз го бродирах с известни прекъсвания 5-6 години,може и повече.Много ме изморяваше,особено роклята с тези близки цветове.mishellla,някои фирми обозначават на самото чиле съответния знак.Обърнете се към фирмата,дано да са коректни и да ви изпратят това,което са пропуснали да сложат в опаковката...

mishellla
08.12.2013, 17:54
toni68 прилагам снимките, това е всичко което има в комплекта
171605 171606 171607 171608

mishellla
08.12.2013, 17:59
171609 171610