PDA

Покажи пълната версия : Професионално представяне



страници : [1] 2 3

Jovany
15.09.2005, 17:19
Сервизен специалист - офис техника / Копирни машини и лазерни принтери HP, Canon, KM /

Valja
15.09.2005, 17:26
Аз съм инженер, длъжността ми е "програмист", но по-скоро работата ми е като оператор - MS-office, две специализирана програми за институцията, в която работа, поддръжка на мрежи, corel draw, снимки, направени с цифров фотоапарат и други подобни дейности. От липса на разнообразие не се оплаквам. :D

paky
15.09.2005, 17:34
Аз съм счетоводител - имам счетоводна къща, която обслужва други фирми.

Renny
15.09.2005, 17:43
"Специалист по маркетингови и Интернет проучвания" - горе-долу така звучи професията ми преведена на български...И аз не се оплаквам от липса на разнообразие - освен това се занимавам с бизнес администрация, човешки ресурси, recruiting, маркетингови стратегии и какво ли не още.

mylli
15.09.2005, 17:47
Технически секретар, завършила съм полиграфия и фотография. До скоро работех във известно издателство - в момента си търся нова работа, но отново свързана със полиграфията :wink:

dinko
15.09.2005, 17:52
Програмист, станахме двама :) Завършил съм "Информатика".

flame
15.09.2005, 18:01
Графичен дизайнер и електроинженер.

vemite
15.09.2005, 18:26
Аз по специалност съм инженер по автоматика, но поради липса на работа в нашия град за мен се преквалифицирах в счетоводител. С моят съпруг имаме счетоводна фирма като paky, която обслужва други фирми.

paky
15.09.2005, 18:29
Аз по специалност съм инженер по автоматика, но поради липса на работа в нашия град за мен се преквалифицирах в счетоводител. С моят съпруг имаме счетоводна фирма като paky, която обслужва други фирми.

Vemite, много ми е приятно да разбера че имаме още нещо общо. :yes:

sidika
15.09.2005, 18:59
Paky i Vemite i az se prisiedinyavim kim vas za6toto i az sim

s4etovoditelka. :oops:

demetra
15.09.2005, 19:42