PDA

Покажи пълната версия : ГОБЛЕНИ ОТ "ИГОЛКИ"



kati
19.02.2008, 18:05
някои шил ли е по схема ot igolki.net . знаете ли дали се получават хубави гоблени .:confused: :confused: :confused:може ли да се шият с гобленов бод.Харесах си две картини.но не знам дали да рискувам .аз съм начинаеща.Моля помогнете.

manka
19.02.2008, 21:02
някои шил ли е по схема ot igolki.net . знаете ли дали се получават хубави гоблени .:confused: :confused: :confused:може ли да се шият с гобленов бод.Харесах си две картини.но не знам дали да рискувам .аз съм начинаеща.Моля помогнете.

Още никой не е почнал май или поне аз не съм чула,я си харесай
нещо от тук :idea:

lili
19.02.2008, 21:15
Несъм чула някой да е шил нещо от там. Щом си начинаеща по добре недей. Не е ясно доколко са обработени снимките предварително преди да се пуснат през програмата. Все пак не се отказвай веднага ако много харесваш картинките. Прегледай схемите - виж дали има прекалено много единични бодчета - колкото са повече толкова по-трудно се шие. Виж дали като погледнеш схемата си личи какво ще шиеш. Погледни и цветовете, освен броя виж някой детайл от картинката (особенно ако има лице) и сравни по схемата с какви цветове конци е даден и дали са подходящи. Уший ниакакъв детайл да видиш как се получава.

miminka
24.03.2008, 00:13
В момента шия малък флорален мотив по схема снета от там. Шия го с гобленов бод, защото повече ми харесва. За сега става много добре. Схемите са разбираеми. Дори съм си харесала един по - голям и се надявам да стане сполучлив. Но все пак си избери нещо с по малко цветове/ мое мнение/ Успешна работа!:thumbup:

kozirog_f
22.06.2008, 21:00