PDA

Покажи пълната версия : Помощ за съвсем начинаеща:shy2:



djini_selena
03.05.2009, 07:53
Мили момичета и момчета, от няколко дни съм открила този форум и вече не мога да изляза. Зарязох си къщата и децата:uhhhh: и денонощно разглеждам. Аз съм съвсем начинаеща, ущила съм само няколко малки картинки и сега съм на първия си гоблен. Нямам много време и напредвам бавно, но като гледам какво сте натворили си загубвам ума:clap:
Харесала съм си нещичко, което искам да ушия и което мисля, че ще ми е по силите, но е на черна панама.
Искам да попитам, като шиете на неразграфена панама задължително ли тя трябва да се разграфи предварително и как става това:?:
И още нещо, номера с промушването на конците отзад нещо не можах да го усвоя. Уж не шия много стегнато. Мога да промуша зад четири пет бодчета само. Аз ли не правя нещо както :confused: трябва. Идеи? И да ви попитам оставяте ли конци да висят отзад, в процеса на работа /дано ме разбрахте/? Аз засега си свършвам конеца и така започвам следващия, защото ме е страх да не се заплетат. Така правилно ли е?
Дано не съм досадила:-| Благодаря на всички, които ще ми обърнат внимание!

djini_selena
03.05.2009, 08:29
Пак съм аз и колкото повече ви чета, толкова повече виждам че съм се гмурнала в дълбокото. Напрови ми впечатление, че май сега повече се шие с кръстчета. Мен са ме учила да шия само гобленов бод и аз така си карам. Защо сега се предпочитат кръстчета - по-бързо или е по-красиво:confused:
В оригиналната схема панамата е Аида 14 и се шие на кръстчета. На каква панама да го ушия с гобленов бод, като имате предвид, че работя с две нишки?

manka
03.05.2009, 10:11
В оригиналната схема панамата е Аида 14 и се шие на кръстчета. На каква панама да го ушия с гобленов бод, като имате предвид, че работя с две нишки?

Здравей,ако няма контур в схемата на гоблена,който ще шиеш спокойно можеш да го ушиеш с гобленов бод,на каквата си искаш панама:idea:
Обикновено аидата 14 се използва за кръстчета,които и на мен не са