PDA

Покажи пълната версия : Помощ - Тайната вечеря



svetla.vasileva
19.09.2010, 19:01
Здравейте аз съм начинаеща гобленарка, ако може така да се изразя.
Искам да се обърна към вас за съвет и за помощ търся гоблена "Тайната вечеря" схема и ключ за конците но разбрах че има различни размери Вие може ли да ме насочите къде да търся бих искала да си го окомплектовам сама, понеже не мога да си позволя да си го купя наготово, за което предварително Ви благодаря много!

tdm13
19.09.2010, 19:19
Моето мнение е ,че вилеровата разработка е най-добра.Ако искаш пусни пост в тема заявки да ти изпратят оригиналната схема и ключа и си го комлектовай.Обаче е добре да изчакаш и други мнения на съфорумки и да си прецениш сама.
Обаче като за начинаеща,"Тайната вечеря" ми се вижда доста тежко начало,макар че има схеми на този гоблен в монохром.
Аз също съм планирала да го шия,но не сега.Може би след като се пенсионирам един ден,понеже изисква много голямо внимание и съсредоточаване.

Miro
21.09.2010, 12:13
Видях го ушит вече , и на Милена стил и на някаква друга фирма , но .. забравих името и , не е от популярните , значи тази с Ариадна на Милена стил , много ми хареса , живи цветове , добра гама , и изглежда красиво. Точно таз си купих напролет , ако имаш въпроси - пиши на ЛС , ще ти отговоря . Но ако ще почваш да шиеш - въоръжи се с търпение , вярно голям е , не е толкова труден но като за първи гоблен , ще ти отнеме време . Аз съм на принципа - започни това дето най - много те е грабнало , и така ще се запалиш по гоблените , само знай - търпение и пак търпение . Успех
:clap:

marji
21.09.2010, 15:24
Виждала съм ушита една разработка на Тайната вечеря, направена от Чернева и за мен това е най-сполучливият вариант на този гоблен. Цветовете са много добре подбрани и като размер е по-малък от оригиналния вилеров - дължината беше около 70 и няколко сантиметра. За съжаление обаче нямам нито снимка, нито схемата на този гоблен. Може би някой друг ще помогне?:idea:

mamanushi