Страница 1 от 45 12311 ... ПоследенПоследен
Показване на 1 до 15 от 677

Hybrid View

  1. #1

    Подразбиране Професионално представяне

    Сервизен специалист - офис техника / Копирни машини и лазерни принтери HP, Canon, KM /

  2. #2

    Подразбиране

    Аз съм инженер, длъжността ми е "програмист", но по-скоро работата ми е като оператор - MS-office, две специализирана програми за институцията, в която работа, поддръжка на мрежи, corel draw, снимки, направени с цифров фотоапарат и други подобни дейности. От липса на разнообразие не се оплаквам.

  3. #3

    Подразбиране

    Аз съм счетоводител - имам счетоводна къща, която обслужва други фирми.

  4. #4

    Подразбиране

    "Специалист по маркетингови и Интернет проучвания" - горе-долу така звучи професията ми преведена на български...И аз не се оплаквам от липса на разнообразие - освен това се занимавам с бизнес администрация, човешки ресурси, recruiting, маркетингови стратегии и какво ли не още.

  5. #5

    Подразбиране

    Технически секретар, завършила съм полиграфия и фотография. До скоро работех във известно издателство - в момента си търся нова работа, но отново свързана със полиграфията :wink:

  6. #6

    Подразбиране

    Програмист, станахме двама Завършил съм "Информатика".

  7. #7

    Подразбиране

    Графичен дизайнер и електроинженер.

  8. #8

    Подразбиране

    Аз по специалност съм инженер по автоматика, но поради липса на работа в нашия град за мен се преквалифицирах в счетоводител. С моят съпруг имаме счетоводна фирма като paky, която обслужва други фирми.

  9. #9

    Подразбиране

    Цитат Първоначално написано от vemite
    Аз по специалност съм инженер по автоматика, но поради липса на работа в нашия град за мен се преквалифицирах в счетоводител. С моят съпруг имаме счетоводна фирма като paky, която обслужва други фирми.
    Vemite, много ми е приятно да разбера че имаме още нещо общо.

  10. #10

    Подразбиране