Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Показване на 1 до 15 от 30
  1. #1

    Подразбиране ГОБЛЕНИ ОТ "ИГОЛКИ"

    някои шил ли е по схема ot igolki.net . знаете ли дали се получават хубави гоблени . може ли да се шият с гобленов бод.Харесах си две картини.но не знам дали да рискувам .аз съм начинаеща.Моля помогнете.

  2. #2

    Подразбиране

    Цитат Първоначално написано от kati Виж мнение
    някои шил ли е по схема ot igolki.net . знаете ли дали се получават хубави гоблени . може ли да се шият с гобленов бод.Харесах си две картини.но не знам дали да рискувам .аз съм начинаеща.Моля помогнете.
    Още никой не е почнал май или поне аз не съм чула,я си харесай
    нещо от тук

    http://www.snimka.bg/album.php?album_id=35692 -моите творби

    Всеки край е едно ново начало!
    Човек е толкова голям, колкотo са големи мечтите му!

  3. #3

    Подразбиране

    Несъм чула някой да е шил нещо от там. Щом си начинаеща по добре недей. Не е ясно доколко са обработени снимките предварително преди да се пуснат през програмата. Все пак не се отказвай веднага ако много харесваш картинките. Прегледай схемите - виж дали има прекалено много единични бодчета - колкото са повече толкова по-трудно се шие. Виж дали като погледнеш схемата си личи какво ще шиеш. Погледни и цветовете, освен броя виж някой детайл от картинката (особенно ако има лице) и сравни по схемата с какви цветове конци е даден и дали са подходящи. Уший ниакакъв детайл да видиш как се получава.

  4. #4

    Подразбиране

    В момента шия малък флорален мотив по схема снета от там. Шия го с гобленов бод, защото повече ми харесва. За сега става много добре. Схемите са разбираеми. Дори съм си харесала един по - голям и се надявам да стане сполучлив. Но все пак си избери нещо с по малко цветове/ мое мнение/ Успешна работа!

  5. #5

    Подразбиране ГОБЛЕНИ ОТ "ИГОЛКИ"