Показване на 1 до 15 от 15
  1. #1

    Подразбиране Помощ за съвсем начинаеща:shy2:

    Мили момичета и момчета, от няколко дни съм открила този форум и вече не мога да изляза. Зарязох си къщата и децата и денонощно разглеждам. Аз съм съвсем начинаеща, ущила съм само няколко малки картинки и сега съм на първия си гоблен. Нямам много време и напредвам бавно, но като гледам какво сте натворили си загубвам ума
    Харесала съм си нещичко, което искам да ушия и което мисля, че ще ми е по силите, но е на черна панама.
    Искам да попитам, като шиете на неразграфена панама задължително ли тя трябва да се разграфи предварително и как става това
    И още нещо, номера с промушването на конците отзад нещо не можах да го усвоя. Уж не шия много стегнато. Мога да промуша зад четири пет бодчета само. Аз ли не правя нещо както трябва. Идеи? И да ви попитам оставяте ли конци да висят отзад, в процеса на работа /дано ме разбрахте/? Аз засега си свършвам конеца и така започвам следващия, защото ме е страх да не се заплетат. Така правилно ли е?
    Дано не съм досадила Благодаря на всички, които ще ми обърнат внимание!

  2. #2

    Подразбиране

    Пак съм аз и колкото повече ви чета, толкова повече виждам че съм се гмурнала в дълбокото. Напрови ми впечатление, че май сега повече се шие с кръстчета. Мен са ме учила да шия само гобленов бод и аз така си карам. Защо сега се предпочитат кръстчета - по-бързо или е по-красиво
    В оригиналната схема панамата е Аида 14 и се шие на кръстчета. На каква панама да го ушия с гобленов бод, като имате предвид, че работя с две нишки?
    Редактирано от djini_selena : 03.05.2009 в 08:40.

  3. #3

    Подразбиране

    Цитат Първоначално написано от djini_selena Виж мнение
    В оригиналната схема панамата е Аида 14 и се шие на кръстчета. На каква панама да го ушия с гобленов бод, като имате предвид, че работя с две нишки?