Показване на 1 до 10 от 10
  1. #1

    Подразбиране Моите... творби?

    Аз съм начинаещ, и работите ми не са впечатляващи нито по брой, нито по размери, най-малко по техника... Но... айде все пак да ги покажа...

    събрани на едно място - на блога ми

    Иначе първо... бискорнюта

    (другите страни на бискорнюто -> тук


    (не може повече от 5 картинки... :?... )

  2. #2

    Подразбиране

    Картички за рождени дни (последна година съм с моя клас и реших да изработя по нещо за приятелите си)



    Това е само първата част от картичката, която ще е за класната ми - учителка по френски

  3. #3

    Подразбиране

    По схеми, които си правих от картинки...


    Вече след като го уших на чантичка за сестра ми

    И вече разни други картички -



    Хмм, не най-първото няма да го показвам..

    Не ми се смейте...

  4. #4

    Подразбиране

    Много сладки нещица си направила Хайде покажи и най-първото ние няма да се смеем

  5. #5

    Подразбиране

    Благодаря ^///^ Но първото, то наистина не е много за гледане... Но ето линк - да не поствам картинка да не гоня хората! Това беше първото и единствено комплектче гоблен, което купих. И трябваше да бъде къщичка сред дърветата. Но цветовете в комплекта нямаха нищо общо с картинката и най-накрая се ядосах, принтирах едно еленче Рудолф (защото беше около Коледа) и направих него...

  6. #6

    Wink

    Много интересни и оригинални дребосъци, прави винаги това, което ти доставя удоволствие, независимо от размера

  7. #7

    Подразбиране

    Благодаря, megim! Аз много си обичам дребосъчетата и те ми доставят огромно удоволствие
    Smeshko, ами засега друго няма! Не, всъщност (отива да сканира...) днеска свърших второто френско "пране"

    Но вече наистина това е всичко Моята колекцийка е още мъничка Скоро ще почна още едно дребосъче, но първо искам да свърша една битка срещу кълбо прежда и няколко куки... >.<

  8. #8

    Подразбиране

    Благодаря!