Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Показване на 1 до 15 от 25
  1. #1

    Подразбиране Бродиране с ленти

    Търсих,търсих и никъде не намерих такава темичка.Ако съм збъркала,модераторите да я изтрият.Сигурно има и други които харесват бродирането с ленти.Толкова би било хубаво да си споделяме опит и разл.мнения.Аз съм съвсем начинаеща в този вид бродиране и ще се радвам ако има и други.А това е моят първи и единствен опит засега.

  2. #2

    Подразбиране

    много добре изглежда за 1 ви опит си се справила чудесно и аз имам желание да пробвам

  3. #3

    Smile

    Резултата е повече от чудесен и ми харесва.
    Имам съвсем малък опит с ленти-"Викторианска елегантност " на Дим, картичка и малко гобленче на Риолис.
    По принцип ми харесва и честичко надничам при колежките -рускини.

  4. #4

  5. #5

    Подразбиране /

    Благодаря ви момичета за добрите отзиви,вдъхновяват ме за нови творения.Бих се радвала и др.да покажат,за да се учим една от друга.

  6. #6

    Подразбиране

    Много красиво се е получило никога не бих казала че е първи опит ....

  7. #7

    Подразбиране

    Браво справила си се чудесно.Аз също искам да се науча ама пусто все е свързано с парииииииии.
    e-mail: ivelina.geljzkova@abv.bg
    не отговарям на лс без снимка или линк на исканото

  8. #8

    Подразбиране

    Аз може ли да кажа какво не ми харесва?Пъпката е твърде издължена.Не мисля,че е било нужно да я издърпваш толкова нагоре.Листото на голямата роза-някак си не ми стои добре до перфектната бих казала роза.И последно- малките листенца на пъпката и средната роза.Защо си ги отрязала така?
    И накрая-двете рози са направо уникални!Като истински са станали!Поздравления!
    И моля те не се сърди за критиката ми-надявам се да е приемеш като креативна!
    Вече съм си ги показвала моите ленти,но за да не съм голословна ще ги покажа пак!Все пак имам малко опит!
    http://vessito.gallery.ru/watch?a=Aj9-d65B

  9. #9

    Подразбиране